Zgodnie z panującą modą przednie reflektory otrzymają także zintegrowane diody LED, które będą służyły jako światła do jazdy dziennej.
Wnętrze będzie nawiązywało wystrojem do modelu Panamera, co oznacza, że znajdzie się tu rozbudowana konsola centralna z dużym ekranem systemu multimedialnego.
Cayenne będzie również pierwszym Porsche dostępnym w wersji hybrydowej. Pod maską znajdzie się 3-litrowy doładowany silnik V6 produkujący 330 KM, a dodatkowym źródłem napędu będzie motor elektryczny (47 KM) zasilany akumulatorami litowo-jonowymi.
W gamie jednostek napędowych pojawi się także silnik V8 o pojemności 4,8-litra (400 KM) oraz motor twin-turbo V8 4,8-litra (500 KM), który napędza Porsche Panamerę Turbo. Dla mniej wymagających przewidziano jednostkę V6 o pojemności 3,6-litra, która produkuje 300 KM.
Dla wielbicieli silników wysokoprężnych przygotowano nową jednostkę V6 TDI o pojemności 3,9-litra i mocy 240 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi w tym przypadku 550 Nm.
Wszystkie wersje będą oferowane z 8-biegową przekładnią automatyczną.