...GTurbo750 osiągało 750 KM i 850 Nm momentu obrotowego, a GTurbo850 generowało moc 850 KM i 910 Nm. O ile dwa pierwsze były "nieśmiałymi" krokami, o tyle najnowsze GTurbo1000 to już daleki skok.
Układ dwóch turbosprężarek pozwala osiągnąć moc 1000 KM i moment obrotowy o wartości sięgającej 940 Nm. To wystarcza by katapultować samochód do pierwszej "setki" w czasie 2,9 s, a po 8,2 s dociągnąć wskazówkę prędkościomierza do wartości 200 km/h, by po czasie 16,5 s dobić do wartości 300 km/h. Eksploracja tarczy prędkościomierza kończy się dopiero na 392 km/h - możliwych do osiągnięcia przy odpowiednim dobraniu przełożeń skrzyni biegów.
Oprócz zmian mechanicznych w aucie przeprowadzono także modyfikacje aerodynamiczne. Nowy body-kit składa się m.in. ze zderzaka przedniego wyposażonego w większe wloty powietrza i światła LED oraz dokładek bocznych i nowego tylnego zderzaka. Całość wyceniono na 8900 EUR (nie licząc podatku, montażu i polakierowania poszczególnych elementów).
Do auta przygotowano również nowy zestaw podwójnych, pięcioramiennych felg aluminiowych o wymiarach 8,5x19'' z przodu i 11x19'' z tyłu, w cenie 4980 EUR (bez podatku). Drugi wariant stanowią felgi GTurbo z centralnym mocowaniem, których cena wynosi 5950 EUR (nie licząc podatku i ich malowania).
Niestety, koszt modyfikacji jednostki napędowej nie został jeszcze podany.