...modelu Cayenne. Te same rozwiązania trafią w 2011 r. do Panamery, a co dalej? Wolfgang Duerheimer, szef rozwoju Porsche twierdzi, że firma dąży do sytuacji, w której każda linia modelowa będzie oferowana z napędem hybrydowym. Oznacza to, że nawet 911 prędzej czy później otrzyma tego rodzaju napęd. Póki co Duerheimer nie ujawnia kiedy się to stanie, za to wiadomo już że po modelach Cayenne i Panamera kolejną hybrydą zostanie 918 Spyder.
Samochód zostanie wypuszczony jako limitowana seria i jest jednocześnie pierwszym supersportowym pojazdem Porsche wykorzystującym napęd elektryczny. Chcemy się nauczyć jak możemy elektryfikować nasze samochody sportowe w przyszłości, właśnie dzięki tej krótkiej serii, mówi Duerheimer.
Jednak hybrydyzacja gamy modelowej to nie jedyne rozwiązanie. Porsche myśli również o zmniejszeniu liczby cylindrów (do 4), upowszechnieniu turbodoładowania i zmniejszeniu masy swoich pojazdów. W tym celu firma opracowuje technologie produkcji nadwozi z włókien węglowych, które pozwolą na obniżenie masy pojazdu nawet o 50 kg. Tego typu nadwozia staną się codziennością w Porsche już za 5 lat.