...sylwetka modelu nie uległa drastycznym przemianom i jak zwykle od poprzednika odróżniają ją tylko detale. Jednak dla przeciętnego amatora aktualna 911-tka i jej nowa edycja 2012 właściwie niczym się nie różnią. Na zdjęciach widać delikatnie zmodyfikowany tył i wysuwający się spojler, który pomaga dociskać samochód przy wyższych prędkościach.
Jak to w przypadku 911 bywa, nowe modele są również bardziej dopracowane technicznie. Dla polepszenia wyników spalania zastosowano system start/stop i system odzyskujący energię hamowania - obydwie technologie dostępne będą w standardzie. Silnik również podlega modyfikacjom – bokser o pojemności 3,6 l produkuje 365 KM i 400 Nm. Odmiana S otrzyma motor 3,8 l o mocy 415 KM i momencie obrotowym na poziomie 440 Nm. Moc będzie trafia na koła poprzez 6-biegowy manual lub 7-biegową skrzynię PDK.