...i to będzie właśnie debiut na skalę światową. Niestety producent na razie nie uchylił rąbka tajemnicy, o jaki model chodzi, nie mówiąc już o żadnych bliższych szczegółach technicznych. Być może będzie to jakaś specjalna edycja Caymana lub produkcyjna wersja 918 Spydera. Oprócz tego Porsche pochwali się dwoma nowymi modelami 911 o nazwach 911 GTS i 911 Speedster.
Nowe Porsche Carrera GTS wysunie się zdecydowanie na czoło rodzinny Carrer dzięki szczególnie dynamicznemu zawieszeniu, sportowemu wyposażeniu i silnikowi o mocy 408 KM. Połączenie poszerzonego o 44 mm nadwozia Carrery 4 stosowanego w modelach z napędem na wszystkie koła z klasycznym napędem na tylną oś to rozwiązanie stosowane tylko w tym wariancie. Dzięki dwusprzęgłowej skrzyni PDK atletyczna Carrera GTS nie będzie zużywać więcej paliwa niż Carrera S – około 10,2 l na 100 km przy emisji 240 g CO2 na km.
Wraz z topowym modelem serii Carrera Porsche przedstawi też nową interpretację słynnego Speedstera. Dwuosobowy Speedster powstanie w ramach limitowanej serii liczącej 356 egzemplarzy i znacznie różni się od pozostałych członków rodziny 911-tek. Jego wygląd zwraca uwagę skróconą szybĄ przednią, nisko pociągniętą linią maski silnika i charakterystycznym kształtem bagażnika, w którym chowany jest dach.
Model 911 Speedster może się pochwalić 6-cylindrowym silnikiem o mocy 408 KM, dwusprzęgłową skrzynią PDK, aktywnym zawieszeniem z systemem PASM i kompozytowo-ceramicznymi hamulcami.
Więcej informacji na temat modelu Speedster można znaleźć tutaj.