...generuje 480 KM mocy.
Cayster GT zyskał 12-częściowy „body kit”, na który składa się nowy przód, który optymalizuje przepływ powietrza, zmodyfikowaną maskę silnika typu „power dome” z wlotami powietrza, poszerzone nadkola, fartuchy boczne, dyfuzor w tyle i nowy fartuch tylny, w którym umieszczono 4 końcówki rur wydechowych.
Do tego tuner oferuje zestaw felg o średnicy od 20 do 22 cali oraz moduł obniżający nadwozie o 40 mm.
We wnętrzu zastosowano tapicerkę z dwukolorowej skóry z kontrastowymi szwami oraz wykończenia z włókna węglowego.
Cayenne 958 wyposażone w silnik diesla zwiększyło swoją moc z 245 KM do 315 KM, a maksymalny moment obrotowy z 550 do 650 NM. Cayenne S po poprawkach Hofele Design może się pochwalić 481 końmi mechanicznymi zamiast 380 i maksymalnym momentem obrotowym 737 Nm zwiększonym z seryjnych 580 Nm.