...dając producentowi dostęp do rosnącego segmentu luksusowych crossoverów średniej wielkości.
Nadwozie wersji produkcyjnej 9-4X jest bardzo podobne do nadwozia konceptu 9-4X Bio Power.
Oferta silnikowa obejmuje dwie jednostki napędowe V6 – w słabszej wersji jest to 3-litrowy silnik o mocy 265 KM, a dla wariantu Aero przewidziano V6 turbo o pojemności 2,8 litra i mocy 300 KM oraz maksymalnym momencie obrotowym o wartości 400 Nm. Saab 9-4X z silnikiem 3-litrowym rozpędza się od 0 do 100 km/h w 9 sekund, a z silnikiem 2,8-litrowym w 8,3 sekundy. W obu wariantach pojazd wyposażony jest w 6-biegową przekładnie automatyczną.
Podstawową wersję Saaba 9-4X ozdobiono 18-calowymi obręczami, a w wariancie Aero będą to 20-calowe felgi.
We wnętrzu kierowca i pasażerowie będą mogli korzystać z systemu audio marki Bose z ośmioma głośnikami w standardzie plus dwa dodatkowe, jako wyposażenie opcjonalne, nawigacji, wtyczek USB, AUX i gniazdek 12V oraz licznych schowków. Dla wygody kierowcy jego fotel można ustawiać elektrycznie w ośmiu różnych konfiguracjach.
Poniżej przedstawiamy film z oficjalnej prezentacji Saaba 9-4X w Los Angeles.