komentarz: "są bardziej kulturalne, ale w końcu montowali je już w golfach III"
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "bardzo dobra"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "poprawny"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "super, jak we wszystkich seatach"
widoczność
ocena:3
komentarz: "lepiej nie patrzeć do tyłu bo to i tak nic nie daje"
jakość wykończenia
ocena:3
komentarz: "deska wygląda ładnie, ale materiały są przeciętnej jakości, z uchwytów na boczkach drzwi zchodzi powłoka, mieszek na gałce skrzyni biegów urwał się"
ergonomia
ocena:5
komentarz: "podobnie jak w volkswagenach, a nawet lepiej"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "wersja z klimatyzacją - super"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:3
komentarz: "z przodu bez zastrzeżeń, z tyłu jak w matizie"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "powyżej 110 km/h zaczynają krwawić uszy, przy niższych prędkościach silnik wydaje miłe dźwięki"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "jak na swoją moc i osiągi pali troche za dużo, zamienniki dość drogie"
niezawodność
ocena:4
komentarz: "nigdy mnie nie zawiódł i nie stanął na środku drogi, ale denerwują takie drobiazgi jak elektryczne szyby(prawa zamyka się dwa razy dłużej od lewej) czy beznadziejny alarm firmowy"
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "w salonie wyłożyłem 52 000 zł a teraz dowiaduje się, że w najlepszym wypadku dostanę za nią 27 000 zł"
Podsumowanie:
"Ogólnie jestem zadowolony z mojego samochodu, tylko nie potrzebnie kupiłem fabryczne radio za 1600 zł, które gra beznadziejnie, nie odtwarza CD i niestety nikt mi go nie ukradnie bo demontaż jest niemożliwy. Ze względu na wysokie spalanie nie polecam cordoby 1.6 oszczędnym. Gwarancja na perforacje to tylko 6 lat (w volkswagenach i nowszych seatach 12 lat). trochę żałuję że nie poczekałem jescze troche i nie kupiłem nowej cordoby. Przez te kilka lat moja cordoba już mi się trochę opatrzyła i myślę, iż ten design trąci myszką. Dobrym wyborem przy zakupie był lakier - volcano - piękny!"