Japoński specjalista od samochodów z napędem na cztery koła - znany z produkcji aut o ponadprzeciętnych właściwościach trakcyjnych - pokaże podczas salonu cały układ napędowy.
Subaru od zawsze stawiało na silniki typu "boxer", które są bardziej kompaktowe od jednostek rzędowych i zapewniają dużo niższy środek ciężkości. To z kolei redukuje przechyły nadwozia w szybko pokonywanych zakrętach oraz zwiększa precyzję prowadzenia i stabilność podczas nagłych zmian pasa ruchu przy większych prędkościach.
Silnik diesla typu "boxer" jest niezwykle sztywną jednostką, charakteryzującą się niskim współczynnikiem drgań i hałasów, dzięki czemu nie ma potrzeby stosowania wałka wyrównoważającego. Jednostka produkcji Subaru jest również bardzo kompaktowa, co w połączeniu z wysokim momentem obrotowym przy niskich obrotach oraz wysoką mocą w wyższych rejestrach tworzy bardzo wydajny system.
Silnik zostanie pokazany podczas konferencji prasowej Subaru, która odbędzie się 6 marca o godzinie 10:15.