Bazą wyjściową dla limitowanej serii jest wersja 2,5 WRX. Pod maską znajdziemy specjalny pakiet "Prodrive Performance Pack" podnoszący moc o 40 KM. Brytyjscy specjaliści z Prodrive przygotowujący auta Subaru do rajdów WRC, zadbali aby każdy z 270 koni miał co robić.
Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku już po 5,3 sekundach (seryjnie 5,9 s), osiem i pół sekundy później Impreza WRX GB270 mknie już 160 km/h. Co ważne, modyfikacje zaowocowały również znaczną poprawą osiągów w dolnych zakresach prędkości obrotowych.
Tradycyjnie dla japońskiej marki wnętrze zorientowano na kierowcę. Oprócz doskonałych foteli Recaro z wyszytą na oparciach flagą brytyjską i nazwą modelu, kierownicy z logo Momo, znajdzie on także specjalną, grawerowaną tabliczkę z numerem swojego egzemplarza. Z zewnątrz pożegnalną edycję poznamy po grillu i wlocie powietrza pod zderzakiem pokrytym nierdzewną siatką, dyfuzorze większym niż seryjny, spoilerze na klapie bagażnika i specjalnie zaprojektowanych, 18-calowych obręczach kół (dostępnych również w czarnym kolorze).
A teraz smutna wiadomość. Finalna edycja Imprezy dostępna będzie tylko w u angielskich dilerów i tylko w liczbie 400 egzemplarzy (300 sedanów i 100 sport wagon). Zapisy przyjmowane będą od 10 lipca, pierwsze auta dostarczone zostaną po 1 września. Bez względu na rodzaj nadwozia cena limitowanej edycji Imprezy wynosi 34 030 euro.