Mikroskopijny van Stella oferowany wyłącznie na japońskim rynku należy do segmentu tzw. "kei-cars". Takie konstrukcje mieszczą swobodnie nawet pięciu pasażerów, ich małe silniczki często wyposażane są w turbosprężarki i co bardzo ważne w wielkich miastach, auta te wymagają minimalnej przestrzeni potrzebnej do zaparkowania.
Subaru zaprezentowało model Stella w 2006 roku, a teraz proponuje jej optyczne zmiany za pomocą pakietu STi. Zawiera on między innymi: lampy ksenonowe, wstawki z karbonu na ramkach okien, przedni i tylny spoiler, specjalne aluminiowe obręcze kół o średnicy 14 cali, dwukolorową sportową kierownicę, aluminiowe nakładki na pedały, czy tapicerkę siedzeń w kolorze burgund. {AKAPIT] Niestety pod maską tego mikrovana nie zaszły żadne zmiany. Nadal napędza go 4-cylindrowy silniczek o pojemności zaledwie 666 cm, sprzężony z bezstopniową przekładnią typu CVT. Co ciekawe nabywca może wybrać model napędzany tylko na przednią oś, lub z napędem 4x4. Subaru planuje wyprodukowanie 500 egzemplarzy modelu Stella RS-S Custom z pakietem STi.