Subaru BRZ
Subaru BRZ powstało w wyniku współpracy Subaru i Toyota Motor Corporation. Wspólny projekt zaowocował stworzeniem sportowego pojazdu z silnikiem o poziomych tłokach przeciwbieżnych typu Boxer umieszczonym w przedniej części i napędem na tylną oś. Koncepcji BRZ przyświecało hasło „Pure Handling Delight – the driving experience taken to a new level”, czyli chęć podniesienia na nowy poziom przyjemnych doznań płynących z jazdy. Dzięki umieszczeniu bardzo nisko silnika Subaru BRZ może się pochwalić wyjątkowo nisko zawieszonym środkiem ciężkości, co z kolei wpływa bardzo pozytywnie na zachowanie na drodze.
5-drzwiowe Subaru Impreza
Czwarta generacja Imprezy została stworzona zgodnie z hasłem: „przedefiniować wartość, przedefiniować klasę” (cokolwiek to miało oznaczać). Według producenta chodziło o to, by zaoferować klientom nową wartość, na poziomie, jaki dotąd nie istniał. Wartość tę wyrażono w niezawodności, łatwym sposobie prowadzenia oraz montując dodatkowe systemy bezpieczeństwa i symetryczny napęd na wszystkie koła Subaru. Nie zabrakło również oczywiście – „znaku firmowego” marki, czyli silniku typu Boxer.
W Europie 5-drzwiowy wariant Imprezy będzie sprzedawany z 1,6-litrową jednostką benzynową.
Symetryczny napęd na wszystkie koła Subaru obchodzi w tym roku czterdziestą rocznicę powstania. Po raz pierwszy zastosowano go w 1972 roku w modelu Subaru Leone Estate Van. Z tej okazji producent przedstawi w Genewie szereg gadżetów upamiętniających czterdzieste urodziny SAWD.