...umieszczony z przodu – taki układ pozwoli zminimalizować koszty. Również we wnętrzu znajdą się liczne przełączniki zapożyczone z małej „pięćsetki”.
Kierowcy o sportowym zacięciu z pewnością docenią system Torque Transfer Control (TTC), który pracuje na zasadzie dyferencjału o ograniczonym poślizgu, poprawiając trakcję w zakrętach. Pod maską Coupe znajdzie się najprawdopodobniej benzynowy silnik o pojemności 1.4-litra, który z pomocą turbosprężarki rozwija moc 135 KM i maksymalny moment obrotowy 180 Nm. Niewykluczone, iż w ofercie pojawi się także odmiana „esseesse” z silnikiem o mocy 158 KM i maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm. W przypadku słabszej jednostki, przyspieszenie od 0 do 100 km/h będzie zajmowało ok. 7 sekund. Mocniejszy wariant powinien wykonać to samo zadanie w 6 sekund.
Ceny modelu Abarth Coupe będą zaczynały się od ok. 12 000 funtów, a auto powinno pojawić się w salonach sprzedaży w roku 2010.