Ekskluzywna wersja Abartha 500, która zadebiutowała podczas zeszłorocznej wystawy motoryzacyjnej we Frankfurcie, kosztuje 35 500 euro. Wygląd zewnętrzny zainspirowały modele Ferrari, stąd m.in. czerwony lakier nadwozia.
Napędzany przez turbodoładowany silnik o pojemności 1368 centymetrów sześciennych wyróżnia się mocą 180 KM przy 5500 obr./min. i maksymalnym momentem obrotowym o wartości 250 Nm dostępnym przy 3000 obr./min. 695 Tributo Ferrari przyspiesza od 0 do 100 km/h w siedem sekund i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h. Zużywa przy tym 5,4 l paliwa na 100 km.
Na liście wyposażenia pojazdu znajduje się m.in.: pięć poduszek powietrznych, ESP, TTC (elektroniczna blokada dyferencjału przedniego), automatyczna klimatyzacja, przycisk Sport poprawiający przyspieszenie, reflektory ksenonowe, skórzana kierownica marki Abarth, układ wydechowy Record Monza z ciśnieniem przeciwprężnym i trybem „dual” zaprojektowany, by poprawić wydajność silnika i wydawać interesujący dźwięk od 3,000 obrotów na minutę, fotele Abarth Corsa by Sabelt, karbonowe obudowy lusterek bocznych i 17-calowe felgi zainspirowane wzorem obręczy Ferrari.
Za kierownicą umieszczono manetki pozwalające na sterowanie elektromechaniczną przekładnią MTA o nazwie Abarth Competizione, która jest zautomatyzowaną, manualną skrzynią biegów. Po naciśnięciu guzika Sport na desce rozdzielczej uaktywniamy bardziej wyścigowy tryb pracy przekładni, jednostki kontrolnej silnika i układu sterowania.