Seryjny model Vantage nie posiada (nawet w opcji) regulowanego zawieszenia. Dlatego niemieccy specjaliści z firmy Loder za skromne 9 320 euro, oferują zawieszenie, regulowane w czterech pozycjach, którego pewne elementy wykonano z tytanu.
Kierowca może regulować automatycznie prześwit oraz ciśnienie, twardość i pochylenie kąta amortyzatorów. Elementy hydrauliki, które regulują amortyzatory zarówno przedniej, jak i tylnej osi wykonano przy użyciu ultralekkiego i wytrzymałego tytanu.
Firma oferuje także wykonany z kwasoodpornej stali sportowy układ wydechowy z katalizatorem za 5 900 euro. Po przekroczeniu czterech tysięcy obrotów, otwiera się specjalny zawór w katalizatorze umożliwiając potężnej jednostce napędowej na złapanie „dodatkowego oddechu” i odpowiednią oprawę akustyczną.
Z kolei pod hasłem Carbon Fiber Package, kryje się zestaw zwierający: tylny spoiler, dyfuzor, pokrywę silnika i przedni spoiler wykonane z najprawdziwszego karbonu. Koszt – 4 680 euro. Naturalnie w przypadku każdego tuningu optycznego nie może być mowy o seryjnych obręczach kół, dlatego Loder oferuje kilka zestawów ogromnych felg o średnicy nawet 21 cali! Cena takiego kompletu felg wraz z oponami to wydatek kolejnych siedmiu tysięcy euro.
Moc auta podniesiono, instalując układ zmieniający oprogramowanie jednostki sterującej silnikiem, co zaowocowało zwiększeniem liczby koni mechanicznych z seryjnych 385 do 405. Dodając ceny poszczególnych pakietów firmy Loder otrzymujemy bajońską sumę. Klientom zdecydowanym na kompletny tuning firma oferuje także gotowy pojazd za 147 900 euro, czyli „tylko” o 43 tysiące euro drożej niż wersja fabryczna.