...w sierpniu, podczas konkursu elegancji w Pebble Beach, a do sprzedaży wejść na początku przyszłego roku.
Pojazd zaprezentowany w północnych Włoszech miał dwukolorowe obręcze i komponenty poprawiające aerodynamikę nadwozia oraz obudowy lusterek z włókna węglowego. Stylistyka nadwozia „nowego DBS” została odświeżona i wprowadzono do niej wiele nawiązań z konceptu One-77, który również debiutował na Concorso d’Eleganza w 2009 roku. Widać to zwłaszcza, gdy przyjrzeć się samochodowi z profilu, zauważymy wtedy na pewno ostrzej zarysowane i bardziej wydatne przednie i tylne błotniki, chromowane detale przy obramowaniach szyb i bardziej zaokrąglony tył z rozciągniętymi światłami w kształcie litery „C”.
W stosunku do aktualnej wersji Astona Martina DBS koncept AM310 różni się poza tym nieco mniejszą atrapą chłodnicy, reflektorami w stylu Virage, sportową dokładką z włókna węglowego na przednim zderzaku, nowymi fartuchami bocznymi, a w tyle spojlerem i dużym dyfuzorem.
Napęd Astona Martina AM310 to 6-litrowa jednostka V12, a platformę pojazdu stanowić będzie lżejsza wersja architektury VH z poważnie udoskonalonym zawieszeniem. Nie wiemy jeszcze dokładnie, jaką mocą odznaczać się będzie silnik, ale mówi się o 570-580 koniach mechanicznych.