Roadster będzie o 80 kilogramów cięższy od modelu coupe - głównie za sprawą wzmocnień nadwozia, jakie zastosowano po usunięciu dachu - jednak osiągi nie ulegną pogorszeniu.
Do napędu Roadstera posłuży silnik V8 o pojemności 4.3-litra (ten sam, co w wersji coupe), dzięki któremu pierwsze 100 km/h pojawi się na prędkościomierzu nowego Astona już po 5 sekundach, a wskazówka skończy pracę dopiero na wartości 280 km/h.
Niewiele czasu potrzeba również na otwarcie elektrycznego dachu (18 sekund), a czynność ta może zostać przeprowadzona w ruchu, pod warunkiem, że samochód nie przekroczy prędkości 50 km/h. Zastosowanie mechanizmu składania dachu oznacza również znaczne pomniejszenie bagażnika. W modelu Roadster całkowita jego pojemność wynosi jedynie 144 litry (300 litrów w coupe).
Do wyboru będą dwie skrzynie biegów: sześciobiegowa przekładnia manualna oraz zautomatyzowana przekładnia manualna Sportshift.