Wersja produkcyjna będzie do złudzenia podobna do konceptu zaprezentowanego w Detroit, co zapewne ucieszy fanów marki.
Rapide powstanie na płycie podłogowej modelu DB9 o rozstawie osi wydłużonym o 255 mm, dzięki czemu w kabinie pasażerskiej nie zabraknie miejsca dla osób siedzących na tylnej kanapie. Co więcej, zwiększenie wysokości nadwozia o 63 mm pozwoliło na wygospodarowanie większej przestrzeni nad głowami siedzących z tyłu.
Pod maską znajdzie się znany również z DB9 silnik V12 o mocy zwiększonej z 450 do 480KM. Rapide będzie jednak o 130 kg cięższy od „dawcy narządów”, więc osiągi powinny pozostać na zbliżonym poziomie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna będzie oscylowała w okolicach 290 km/h.
Produkcja Rapide rozpocznie się pod koniec roku, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów w 2010 roku. Bezpośrednimi konkurentami modelu Rapide będą Porsche Panamera, Audi A7 i Mercedes CLS.