Wszystko wskazuje zatem na to, że czterodrzwiowy Aston jest już gotowy do oficjalnej premiery podczas tegorocznego Salonu Samochodowego we Frankfurcie.
Pod maską znajdzie się 6-litrowy silnik V12 o mocy 470 KM i maksymalnym momencie obrotowym 600 Nm. Moc przenoszona będzie za pośrednictwem przekładni Touchtronic, która według przedstawicieli firmy zachwyca szybkością i precyzją zmiany przełożeń. Oficjalne dane dotyczące osiągów nie zostały jeszcze podane. Można jedynie przypuszczać, że przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie około 4,5 sekundy, a prędkość maksymalna będzie oscylowała w okolicach 290 km/h.
Rapide powstanie na płycie podłogowej modelu DB9 o rozstawie osi wydłużonym o 255 mm, dzięki czemu w kabinie pasażerskiej nie zabraknie miejsca dla osób siedzących na tylnej kanapie. Co więcej, zwiększenie wysokości nadwozia o 63 mm pozwoliło na wygospodarowanie większej przestrzeni nad głowami siedzących z tyłu.
Produkcja Rapide rozpocznie się pod koniec roku, a pierwsze egzemplarze trafią do klientów w 2010 roku. Bezpośrednimi konkurentami modelu Rapide będą Porsche Panamera, Audi A7 i Mercedes CLS. Ceny z pewnością przekroczą 200 000 dolarów.