W 2008 roku Aston Martin zlecił Magna Steyr produkcję modelu w fabryce należącej do tej firmy mieszczącej się w Austrii. Stworzono w tym celu specjalny zakład, który rozpoczął wstępną produkcją Rapide’a w ostatnim kwartale 2009 roku, a w 2010 w pełni wykorzystywał już swoje moce przerobowe. Choć oba przedsiębiorstwa oceniają dotychczasową współpracę jako sukces, ostatecznie Aston Martin podjął decyzję o zmianie miejsca produkcji Rapide’a.
Dyrektor generalny Astona Martina, dr Ulrich Bez, powiedział: w 2008 roku mieliśmy pewne ograniczenia dotyczące wydajności zakładu w Gaydon i produkcja Rapide’a w tym miejscu najprawdopodobniej wpłynęłaby negatywnie na produkcję pozostałych modeli. Nie byliśmy na to przygotowani. Teraz, trzy lata później sprawy mają się zupełnie inaczej – Gaydon okrzepło, stało się bardziej elastycznym i wydajnym zakładem. Choć nasze ogólne moce produkcyjne nie wzrosły w znacznym stopniu, to produkujemy teraz znacznie szerszy wachlarz modeli – mamy osiem linii modelowych (plus pięć dodatkowych wariantów) w porównaniu z trzema liniami modelowymi (plus dwa warianty) w 2008 roku – i dlatego możliwa jest już produkcja Rapide’a na miejscu.
Chciałbym wyrazić także naszą wdzięczność dla Magna Steyr i zespołu jej oddanych pracowników, który stali się częścią rodziny Astona Martina w ciągu tych ostatnich paru lat i spełnili wszystkie nasze wymagania i oczekiwania.