Firma Hamann postanowiła zająć się tuningiem BMW Z8.
Pierwszą zastosowaną zmianą było przeprogramowanie elektroniki sterującej pracą silnika, dzięki czemu moc maksymalna zwiększyła się o 20 KM. Następnie usunięte zostało ograniczenie prędkości (do 250 km/h) i teraz Z8 rozwija zawrotne 295 km/h.
Modyfikacje BMW objęły oczywiście też układ wydechowy, który jest teraz znacznie wydajniejszy. Układ ten zakończono czterema końcówkami, co nie pozostaje obojętne na estetykę. Kolejną bardzo istotną przeróbką było skrócenie przez Hamanna przełożeń skrzyni, dzięki czemu zmiana biegów jest jeszcze szybsza i bardziej precyzyjna.
Nadwozie Z8 uległo obniżeniu o 35 mm, co w połączeniu z utwardzonym
zawieszeniem zapewnia bardzo pewne prowadzenie auta i doskonałe
"trzymanie się" nawierzchni. Uzupełnieniem tej przeróbki jest
zastosowane niskoprofilowe ogumienie ContiSportContact o wymiarach
255/35 ZR 20 z przodu i 285/30 ZR 20 z tyłu, które założono oczywiście
na felgi z lekkich stopów. Za zatrzymanie tego bolidu odpowiedzialne są zmodernizowane, niezwykle skuteczne hamulce.
Zmiany stylistyczne polegają na dodaniu przedniego spoilera, bocznych listew oraz tylnego "fartucha" z wbudowanym dyfuzorem. Zamontowany na pokrywie bagażnika spoiler odpowiedzialny jest za "dociskanie" nadwozia do nawierzchni podczas jazdy z dużymi prędkościami.
We wnętrzu BMW Z8 zamontować można wiele dodatkowych akcesoriów. Ich szeroka oferta i bardzo wysoka jakość dopasowane są idealnie do tego pojazdu. Wszystkie te elementy robione są ręcznie i występują w szerokiej gamie kolorystycznej.