MotoNews.pl

BMW Polska dzieciom: Razem możemy wiele naprawić

BMW Polska dzieciom: Razem możemy wiele naprawić16.02.2007
BMW Polska wspiera program dożywiania dzieci. 1 lutego pod hasłem "Razem możemy wiele naprawić" firma rozpoczęła współpracę z Fundacją Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR) przy realizacji programu HOT-MEAL-A-DAY ...

BMW Polska wspiera program dożywiania dzieci. 1 lutego pod hasłem "Razem możemy wiele naprawić" firma rozpoczęła współpracę z Fundacją Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR) przy realizacji programu HOT-MEAL-A-DAY. Do każdej faktury, wystawionej przez dealerów za serwisowanie aut, doliczane jest 5 zł. Ta drobna suma wystarczy na przygotowanie dwóch ciepłych posiłków dla potrzebujących dzieci.

BMW Polska dzieciom: Razem możemy wiele naprawić 1 Do programu przystąpili dealerzy BMW w całym kraju. Przy omawianiu z klientem faktury za serwis pracownicy salonu w kilku zdaniach informują go o działalności Fundacji i o tym, że za doliczoną sumę zostaną zakupione dwa ciepłe posiłki dla dzieci. Każdy klient może odmówić wsparcia Fundacji, jednak w ciągu pierwszych kilku dni akcji nie zdarzyły się jeszcze takie przypadki. "Jak na razie nikt nam nie odmówił!" – cieszy się Tomasz Fus, jeden z właścicieli rodzinnej firmy Auto-Fus, jednego z największych dealerów BMW w Polsce, która jako jedna z pierwszych przystąpiła do programu. "Akcja spotkała się z niezwykle pozytywnym przyjęciem. Wszyscy klienci bez najmniejszego problemu pozwalają doliczyć sobie 5 złotych do faktury. Dla większości z nich jest to niewielka suma, jednak w tym przypadku ma nieocenioną wartość. Kiedy na ulicy podchodzi do mnie ktoś i prosi o pieniądze, zawsze mam obiekcje – nie wiem, na co je przeznaczy. Aby nasi klienci, nie mieli podobnych wątpliwości, dostają od nas wszelkie informacje o programie i Fundacji."

W chwili zarachowania faktury, kwota 5 złotych automatycznie kierowana jest na osobne konto, a pod koniec każdego miesiąca BMW Polska robi przelew na konto Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej (FCSR). Program HOT-MEAL-A-DAY, obejmuje dotknięte największym ubóstwem województwo zachodniopomorskie. W ciągu 10 miesięcy zeszłego roku Fundacji udało się zgromadzić aż 833 684 złote. Zaledwie 6,8% tej kwoty to koszty administracyjne. Cała reszta została bezpośrednio przeznaczona na posiłki dla dzieci. Jest to kolejna akcja BMW Polska, firmy, która jest członkiem Fundacji Korporacyjnej Odpowiedzialności Społecznej i angażuje się w projekty związane min. z integracja ludzi niepełnosprawnych w społeczeństwie (współpraca z Fundacją Awangarda), edukacją (współpraca z Państwowym Muzeum Archeologicznym przy okazji wystawy "Troja"), czy programem stypendialnym dla studentów (współpraca z Politechniką Warszawską), jak również spełnianiem marzeń nieuleczalnie chorych dzieci z akcją "Niezapominajka". Informacje o Fundacji oraz szczegóły programu HOT_MEAL_A_DAY dostępne są na stronie www.fcsr.pl oraz www.bmw.pl.

wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata