Naszą "szóstkę" możemy wyposażyć w zintegrowany z tylną klapą spoiler ze światłem stopu, listwy progowe czy przedni zderzak z charakterystycznym przetłoczeniem w dolnej części. Uzupełnieniem pakietu aerodynamicznego jest tylny dyfuzor, sportowy układ wydechowy i 20-calowe obręcze kół.
Znacznie ciekawiej przedstawia się oferta zmian w silnikach modelu serii 6. Nowy, 3,5-litrowy diesel po kuracji Schnitzera zyskał dodatkowe 24 KM i teraz pod prawą nogą mamy do dyspozycji 310 KM i potężny moment obrotowy równy 680 Nm (seryjnie 286 KM i 580 Nm).
Jeśli zamiast oleju napędowego preferujemy wysokooktanową benzynę, Schnitzer chętnie podda przeróbkom BMW 650i. W tym przypadku opuścimy bramy fabryczki tunera autem o oznaczeniu ACS6 i mocy 411 KM zdolnym mknąć lewym pasem autostrady z zawrotną prędkością 285 km/h.