Do jej wykończenia użyto prawdziwego drewna uzupełnionego aluminiowymi wstawkami. Widać również, że BMW wciąż upiera się przy stosowaniu skomplikowanego systemu iDrive, którego pokrętło sterujące umieszczono obok dźwigni automatycznej przekładni.
Obecna generacja serii 7 jest już na rynku od 2002 roku, a w 2005 samochód przeszedł drobny facelifting. Najnowszy model będzie jeszcze większy (około 5100mm) od obecnej generacji. Charakterystyczne elementy nadwozia to nowa maska, inne reflektory, nowe zderzaki i wloty powietrza oraz szersza osłona chłodnicy.
Według nieoficjalnych źródeł, nowe BMW 7 będzie bardziej stonowane od obecnie sprzedawanej wersji i nie wywoła takiego szoku, jak zaprezentowany w 2002 roku model.
Nowa generacja BMW serii 7 zadebiutuje we wrześniu podczas Salonu Samochodowego w Paryżu.
Tutaj można zobaczyć zdjęcia szpiegowskie deski rozdzielczej BMW serii 7.