Kierowcy zademonstrowali od strony wizualnej i akustycznej, jakie możliwości mają bolidy tego elitarnego sportu samochodowego. Stałym kierowcom BMW Sauber F1 Team towarzyszyli kierowcy testowi: Christian Klien oraz Marko Asmer. Wszyscy dali popalić oponom popisując się jazdą BMW F1.08 po torze pokazowym.
O technologii stosowanej w bolidach opowiadali osobiście: dyrektor techniczny Willy Rampf, szef jednostek napędowych Markus Duesmann oraz dyrektor zarządzający Walter Riedl. Jako eksponatu użyto uszkodzonego modelu F1.08. Nie trzeba chyba dodawać, że dyrektor BMW Motorsport Mario Theissen oraz Peter Sauber również odpowiadali na pytania fanów.
Zespołowi podobał się właśnie ten bliski kontakt z fanami. Wyścig zabawkowymi bolidami przeciw Mario Theissenowi, zdjęcie z Robertem Kubicą, autograf od Nicka Heidfelda, słówko z Peterem Sauberem. Z niczym nie było problemów na Spotkaniu z Fanami. Ci, którym zależało jeszcze bardziej na posmakowaniu Formuły 1 spróbowali swoich sił jako mechanicy w konkursie Pit Stop Challenge lub mogli się wykazać wyścigowym talentem na symulatorze.
- To wielka przyjemność - mówi Nick. - I szczególny dzień. Cieszy spotkanie z tak wieloma fanami oraz to, że można im dać coś od siebie. Kocham Formułę 1, podobnie jak oni wszyscy. A chodzi w tym wszystkim o to, żeby dzielić tą przyjemność z nimi wszystkimi.