...spotkał się z uznaniem szanownego jury, szczególnie, że udało nam się pobić nim na głowę całą konkurencję – powiedział Maciej Galant – szef sprzedaży BMW Polska odpowiedzialny za sukces rynkowy tego modelu.- „Myślę, ze BMW serii 7 spełnia marzenia każdego mężczyzny, jest piękne, eleganckie a jednocześnie sportowe i dynamiczne dostarczające olbrzymiej radości z jazdy. Cieszy nas również, że klienci coraz bardziej dbają o ekologię najczęściej wybierając model z najniższym spalaniem i emisją CO2.”
Wręczający nagrodę razem z redaktorem naczelnym magazynu Playboy Marcinem Mellerem Włodzimierz Zientarski powiedział, ze wybór BMW serii 7 świadczy o tym, że polski playboy zachowuje klasę wybierając dla siebie elegancką, sportową limuzynę, która jest kwintesencją zalet wszystkich wyróżnionych w plebiscycie aut.
Nowe BMW serii 7 pojawiło się na polskim rynku w listopadzie ubiegłego roku i od razu podbiło serca klientów stając się niekwestionowanym liderem swojego segmentu. Auto jest przede wszystkim cenione za niezwykle zaawansowane rozwiązanie technologiczne, piękną, elegancka linie, komfort jazdy i sportowe prowadzenie, przy jednoczesnym, dzięki technologii EfficientDynamics, oszczędnym zużyciu paliwa i niskiej emisji CO2.