„To ogromny sukces zwłaszcza w dość trudnej sytuacji na rynku. Tak naprawdę jest to wyróżnienie dla naszych klientów, którzy doceniają najwyższą jakość obsługi i chcą kupować samochody właśnie od Inchcape Motor” – mówi Marcin Słomkowski, Dyrektor Generalny Inchcape Motor Polska. „Daje nam to poczucie, że wypełniamy naszą wizję: zostać najbardziej skoncentrowaną na kliencie grupą motoryzacyjną na świecie” - dodaje Marcin Słomkowski.
"Cieszymy się, że klienci dostrzegają, iż na tle konkurencji wyróżniamy się stylem i najwyższą jakością obsługi, że pozostawiamy niezapomniane wrażenie nie tylko na poziomie salonu, ale też w zakresie obsługi serwisowej.” – mówi Dyrektor Generalny Inchcape Motor.
W ubiegłym roku Inchcape Motor Wrocław został wyróżniony jako najlepszy serwis BMW w zakresie obsługi klienta. „W krótkim czasie zostaliśmy docenieni na dwóch tak istotnych w tej branży płaszczyznach. Rok 2009 był dla nas wyjątkowo dobry, otworzyliśmy również największy w Polsce salon i serwis BMW. Mam nadzieję, że w tym roku wyjedzie z niego równie dużo samochodów BMW i MINI, oraz motocykli BMW, które jak wszyscy wiemy, dają ogromną radość z jazdy ” – dodaje Marcin Słomkowski.