... produkcji BMW o mocy 150 KM (przy 6 400 obr./min.) i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm (przy 3 600 obr./min.). W połączeniu z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, model sDrive18i przyspiesza od 0 do 100 km/h w 9,7 sekundy i rozwija prędkość maksymalną 202 km/h. Wersja z przekładnią automatyczną potrzebuje 10,4 na przyspieszenie do „setki”, podczas gdy prędkość maksymalna wynosi równe 200 km/h. Średnie zużycie paliwa kształtuje się na poziomie 8,2 litra/100 km w przypadku skrzyni manualnej i 8,4 litra/100 km w przypadku „automatu”. Emisja CO2 to odpowiednio 191 i 195 g/km.
W ofercie pojawi się także nowy model X1 xDrive25i z sześciocylindrowym silnikiem benzynowym rozwijającym 218 KM przy 6 100 obr./min. oraz 277 Nm przy zaledwie 2 500 obr./min. W wyposażeniu standardowym pojawi się inteligentny napęd na cztery koła oraz sześciobiegowa automatyczna skrzynia biegów. Wysoka moc i pokaźny moment obrotowy pozwalają na rozpędzenie kompaktowego SUV-a BMW do 100 km/h w 7,9 sekundy i osiągnięcie maksymalnej prędkości 223 km/h. Wszystko to przy średnim spalaniu w okolicach 9,3 litra/100 km i emisji CO2 równej 217 g/km.
Co więcej, w modelach xDrive18d, X1 sDrive18d, i X1 sDrive20d z rocznika 2010 dostępna będzie opcjonalna automatyczna skrzynia biegów. W ofercie pojawią się również nowe kolory nadwozia: Space Grey, Cashmere Silver, Tasman, Sparkling Bronze i Graphite Blue.