...cztery końcówki układu wydechowego. Mówi się także o dachu i klapie bagażnika wykonanych z włókna węglowego.
W kwestii napędu BMW zrezygnowało z ogromnego silnika V10 na rzecz jednostki V8 twin-turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa, która montowana jest także pod maskami modeli X6 M i X5 M. Silnik o pojemności 4 395 cm3 rozwija moc maksymalną 555 KM w zakresie od 5 750 do 6 000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 680 Nm generowany jest natomiast w przedziale od 1 500 do 5 650 obr./min. Według nieoficjalnych informacji w „M-piątce” motor ten będzie jeszcze mocniejszy (nawet 600 KM)! Do przeniesienia napędu posłuży dwusprzęgłowa skrzynia biegów o 7 przełożeniach. Nieoficjalne źródła informują także, iż w ofercie pojawi się manualna przekładnia o 6 przełożeniach.
Nowa jednostka będzie też bardziej wydajna. Dzięki zastosowaniu elementów programu EfficientDynamics, łącznie z systemem start/stop, układem odzyskiwania energii hamowania oraz specjalnymi flapami aerodynamicznym, sportowe BMW będzie spalało mniej paliwa.
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h będzie trwało około 4,5 sekundy, podczas gdy prędkość maksymalna zostanie tradycyjnie ograniczona do 250 km/h.
BMW M5 zadebiutuje podczas najbliższego Salonu Samochodowego w Paryżu, a do sprzedaży wejdzie w 2011 roku.