Singapur to jeden z azjatyckich tygrysów - doskonałe miejsce dla prowadzenia tego typu działalności. Szefowie M-Division twierdzą, iż proces powstawania M-salonów nie zostanie ograniczony jedynie do terenu Azji. Już niedługo tego typu punkty zostaną rozsiane w strategicznych miejscach na całym świecie.
Z marketingowego punktu widzenia to doskonałe posunięcie. Sprzedaż dóbr luksusowych wymaga indywidualnego podejścia. Klienci wybierający produkty ze znaczkiem M to osoby poszukujące szczególnych doznań, które mogą wykraczać daleko poza wizję przeciętnego klienta BMW. Nowy salon położony w dzielnicy Teban Gardens Crescent będzie oferował pełną gamę "emek", a ponadto szereg dodatków. Ciekawie zapowiada się możliwość odsłuchiwania dźwięków różnych silników podrasowanych przez BMW M-Division, jak i specjalna wystawa podsumowująca historię marki w oparciu o najważniejsze momenty. Otwarcie siedziby odbędzie się 2 września.