...i o 15% usprawnia system chłodzenia silnika 4,4-litrowego V8 biturbo, dzięki czemu udało się zwiększyć moc jednostki napędowej aż o 170 KM.
Pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy w wyglądzie zewnętrznym G-Power X6 M Typhoon S jest przeprojektowany fartuch przedni, którym zastąpiono oryginalną część. Posiada duże wloty powietrza, jednak zachowuje charakterystyczny styl BMW X6 M. Dopracowany profil nadwozia poprawia także docisk przedniej osi do podłoża. Maskę silnika wykonano w całości z włókna węglowego.
Poszerzenia na standardowych progach stanowią wizualne połączenie nadkoli, w głębi których kryją się wyczynowe opony Michelina w rozmiarze 315/25 ZR 23 z felgami z lekkich stopów G-Power Silverstone RS.
Zawieszenie zmodyfikowano dodając sportowe sprężyny G-Power i obniżono o 30 mm.
W tyle znajdziemy dyfuzor wykonany z włókna węglowego stanowiący idealną ramę dla końcówek rur wydechowych, również wykonanych z włókna węglowego.
Jak już wspominaliśmy moc silnika został zwiększona – generuje on teraz 725 KM przy 6000 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 890 Nm już od 1500 obr./min. Maksymalny moment obrotowy ograniczono elektronicznie, by uniknąć przeciążenia standardowej przekładni. W połączeniu ze wzmocnioną skrzynią pojazd może rozwijać maksymalny moment obrotowy o wartości 1000 Nm. G-Power X6 M Typhoon S rozpędza się z miejsca do 100 km/h w 4,22 sekundy i osiąga prędkość maksymalną ponad 300 km/h.
Na życzenie klienta G-Power zajmie się także indywidualnym wykończeniem wnętrza kabiny tapicerką ze skóry i Alcantary.