... i może zostać zamontowany zarówno w BMW 135i, jak i 335i, a wersja druga to wydatek w wysokości 1199 dolarów. Pakiet w pierwszej wersji to w gruncie rzeczy nowe, zoptymalizowane oprogramowanie kontrolne dla silnika, a w wersji drugiej to przeprogramowana jednostka kontrolna silnika, pomocnicza chłodnica wody i udoskonalony wentylator chłodnicy – wszystko po to, by silnik nie nagrzewał się zbytnio podczas sportowej jazdy.
Nowy pakiet wzmacniający zainstalowany w modelu 335i/135i z 3-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem zwiększa jego moc do 320 KM, a maksymalny moment obrotowy do 450 Nm (z przekładnią automatyczną) lub 430 Nm (z przekładnią manualną lub dwusprzęgłową skrzynią DCT). BMW 335i skraca wtedy czas rozpędu z miejsca do 100 km/h o 0,2 sekundy, a BMW 135i osiąga tę prędkość o 0,5 sekundy szybciej niż model standardowy.
Oprócz dodatkowych koni mechanicznych nowy „power kit” zawiera także zmodyfikowany układ wydechowy wydający ciekawy dźwięk, określany przez producenta jako: „bulgotanie”. BMW zapewnia także, że modele 135i i 335i z pakietem wzmacniającym nie zużywają więcej paliwa, ani nie emitują więcej CO2 niż model standardowy.