... z 4,4-litrowym silnikiem V8 biturbo o mocy 560 KM, lecz także z opcjonalnym, sportowym pakietem. Podobno zestaw będzie nosić nazwę Competition (ang. „rywalizacja”), co daje pewien pogląd na to, jaki charakter miałaby nowa pozycja w ofercie dla M5. Podobno pakiet Competition będzie dość obszerny i dostępny nie tylko w coupe, lecz także w kabriolecie i Gran Coupe.
Car&Driver twierdzi, że moc wyczynowych modeli M5 i M6 w najbliższej przyszłości wzrośnie z 560 do 575 KM, oba modele mają otrzymać nowe, bardziej wyraziste obręcze z lekkich stopów, czarne końcówki rur wydechowych, zawieszenie stuningowane tak, by miało bardziej sportowy charakter i zmodyfikowany układ sterowniczy. Czas potrzebny do rozpędzenia się z miejsca do 100 km/h ma skrócić się o 0,1 sekundy, co oznaczałoby wartość ok. 3,6 sekundy. Ograniczona elektronicznie prędkość maksymalna pozostanie bez zmian, czyli wynosić będzie 305 km/h.
Wzmocnione o 15 KM modele BMW M5 i M6 wyposażone w pakiet Competition będą tak mocne jak Mercedes-Benz E63 AMG S (generujący 577 KM) i mocniejsze niż Audi RS7, które generuje 560 KM (choć oba modele nadal będą najprawdopodobniej szybciej niż BMW wykonywać sprint z miejsca do setki).
Więcej informacji na temat nowego pakietu dla BMW M5 poznamy w ciągu kilku najbliższych miesięcy.