MotoNews.pl

Ferrari w kryzysie

Ferrari w kryzysie10.12.2008
Spadki sprzedaży dotyczą praktycznie wszystkich marek na świecie - dostało się nawet Ferrari. W listopadzie na całym świecie rozeszły się zaledwie 92 egzemplarze z włoskiej stajni, w porównaniu do 600 sztuk, które sprzedaje się w „normalnych warunkach".

Produkcja modeli 599 i 612 została praktycznie zawieszona, nowy model California przyczynił się do spadku sprzedaży Ferrari F430. Pomimo dwuletniego okresu oczekiwania na auto, na placach zalegają niesprzedane pojazdy.

W centrali zdecydowano się również na redukcję zatrudnień, na razie o 10 %. W praktyce oznacza to, że 300 osób straci pracę, ci, którzy „ocaleli" zostali wysłani na dłuższe urlopy, tak „na święta".

Źródło: Auto Motor i Sport, fot. Ferrari, informacja: Moto Target
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata