Dzieło inżynierów niemieckiej firmy tuningowej Wimmer RS (skrót od Rennsporttechnik Solingen), to kompleksowy pakiet zmian dla topowej i limitowanej wersji Ferrari 430 Scuderia 16M Spider, który zaprezentowano fanom i potencjalnym klientom podczas trwającego właśnie Essen Motor Show 2009.
Z zewnątrz auto wyróżniają zmodyfikowane zderzaki i tylny dyfuzor, jednak to co najważniejsze spoczywa pod nadwoziem. Opracowany przez Wimmer RS Power Packet daje się odczuć, ale także usłyszeć. Dzięki zastosowaniu ręcznie składanemu, sportowemu układowi wydechowemu wykonanemu z najwyższej jakości stali nierdzewnej moc auta wzrosła o 38 KM, a prędkość maksymalna o 11 km/h do wartości 321 km/h. Polepszeniu uległo również przyspieszenie, dzięki czemu sprint do "setki" zajmuje zaledwie 3,84 s. Wartość 200 km/h to kwestia 11,03 s, a 300 km/h na "zegarze" pojawia się już po 34,9 s. Co więcej, nowe oprogramowanie zastosowane w silniku i specjalny układ zaworów w układzie wydechowym pozwalają kierowcy regulować głośność włoskiej "rakiety" od sportowego ryku po wyścigowe wycie.
Zmiany nie ominęły również zawieszenia, które wyposażono w hydrauliczny układ HLS (Hydraulic Lift System) firmy KW. Dzięki niemu można zwiększyć prześwit auta o 45 mm, co może okazać się niezbędne podczas pokonywania progów zwalniających lub wjazdu na niewielkie krawężniki. Uwagę przykuwają także czarne, 19-calowe felgi aluminiowe BBS FI (o masie na osi przedniej 7,6 kg każda i tylnej 8,8 kg każda) o wymiarach 8,75x19 cali z przodu i 11,25x19 cali z tyłu, na które założono opony firmy Dunlop 225/35 R19 i 305/30 R19, odpowiednio z przodu i z tyłu.
Tutaj można zobaczyć zdjęcia Wimmer RS Ferrari 430 Scuderia 16M Spider.