Minęło już pięć lat od wprowadzenia na rynek modelu Jazz, a wciąż pozostaje on najlepiej sprzedającym się małym samochodem z oferty Hondy. Inteligentnie zaprojektowana przestrzeń bagażowa i pozytywny stosunek jakości do ceny zdobyły serca klientów i zapewniły Hondzie zbyt na całym świecie oraz zwiększoną produkcję.
Kluczem do sukcesu okazała się zastosowana w Jazzie stylistyka, łatwość dostosowania do różnych potrzeb (nie zapominajmy np. o magicznych fotelach podobnych do foteli kinowych) i ekonomiczność auta, które przyciągnęły klientów na początku i wciąż skłaniają kolejnych do zakupu.
"Świeży wygląd modelu znajdującego się obecnie w naszej ofercie to potwierdzenie oryginalnego stylu tego modelu, który zdobył sobie lojalnych klientów. Dlatego do nowej generacji chcielibyśmy podejść raczej ewolucyjnie niż stosować rewolucyjne zmiany" mówi Tom Gardner, szef marketingu w brytyjskim oddziale Hondy.
Satysfakcja klientów i wyjątkowa niezawodność Jazz’a także odegrały ważną rolę w utrzymaniu grupy lojalnych nabywców w ciągu tych wszystkich lat i przy kolejnych generacjach. Gardner dodaje "Niektórzy z naszych klientów jeżdżą już trzecią wersją Jazz’a. Honda jest znana z tego, że dba o satysfakcję klientów i ich lojalność, jednak Jazz ustanowił nowe standardy dla tych wartości. W ciągu ostatnich 12 miesięcy aż 60% klientów dokonało ponownego zakupu."