Szef Hondy, Takeo Fukui zapowiedział debiut produkcyjnej wersji konceptu FCX podczas wystawy w Los Angeles w listopadzie. Pojazd wejdzie do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych i Japonii w 2008 roku.
Honda ujawniła także, że do hal montażowych trafi również samochód oparty na koncepcie CR-Z, kompaktowym, sportowym, lekkim pojeździe z napędem hybrydowym. Stylowe coupe ma się pojawić w salonach sprzedaży w 2009 roku.
Honda chce w ten sposób zapoczątkować historię nowej generacji samochodów, które są bardziej przyjazne dla środowiska, a jednocześnie wyróżniają się przyjemną dla oka, sportową stylistyką, trafiającą w gusty szerszego grona klientów.
"Samochody z napędem hybrydowym zawsze postrzegano jako produkty niszowe, a w ich stylistyce zwykle kładziono nacisk głównie na praktyczność i wszechstronność" – stwierdza John Kingston, Menadżer Środowiska w brytyjskim oddziale Hondy. "Koncept CR-Z wygląda zdumiewająco i pokazuje, że "zielone" samochody mogą być seksowne i wzbudzać emocje, a jednocześnie minimalizować negatywny wpływ na środowisko."
Honda ma zamiar do 2009 roku osiągnąć roczny poziom sprzedaży samochodów z napędem hybrydowym w ilości 250 000 egzemplarzy.