...w liczbie 300 egzemplarzy, które "rozeszły" się zaledwie w 10 minut! Wersja testowana przez dziennikarzy EVO to jedyny egzemplarz, jaki trafił do Wielkiej Brytanii.
Samochód stworzono z myślą o sporcie przed duże "S", o czym świadczy niezliczona ilość elementów nadwozia wykonanych z włókna węglowego oraz zastosowanie rasowych, 18-calowych obręczy aluminiowych, za którymi kryją się wyczynowe hamulce Brembo.
Pod maską umieszczono 2-litrowy, wolnossący silnik benzynowy o mocy aż 237KM, co uzyskano dzięki zastosowaniu specjalnego układu wydechowego z przelotowym katalizatorem oraz ogromnym elementem końcowym. Torowe przeznaczenie auta zdradza jego wysokoobrotowa natura; na duży przyrost mocy i momentu obrotowego można liczyć bowiem dopiero po przekroczeniu 6 000 obr./min., jednak silnik można "wkręcić" do niewiarygodnych 9 000 obr./min.! O tym jak szybki jest Mugen RR świadczy fakt, że w bezpośrednim porównaniu z seryjną wersją Civic Type-R na torze wyścigowym West Circuit, ten pierwszy osiągnął wynik lepszy o prawie 2 sekundy na dość krótkim okrążeniu! (Mugen RR - 1:29.3, Civic Type-R: 1:31.0).
Tutaj można zobaczyć Test Hondy Mugen RR i zdjęcia wykonane przez dziennikarzy EVO.