"Laur Konsumenta i Klienta" to program, który pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Wyniki czwartej już edycji konkursu opracowano na podstawie badań w formie ankiet telefonicznych, elektronicznych oraz bezpośrednich, przeprowadzonych od stycznia do sierpnia 2008 roku. Odpowiadając na pytania otwarte, około 5000 respondentów miało za zadanie wskazać markę, która ich zdaniem jest godnym polecenia liderem w danej kategorii. Ocenie podlegała przede wszystkim znajomość marki, przywiązanie do niej, chęć rekomendacji znajomym, a także opinie na temat jakości produktu, jego stylistyki oraz innowacyjności. Honda Accord, zdobywając Złoty Laur Klienta 2008 w swojej kategorii, poszerzyła grono zwycięzców konkursu.
W tym roku Honda wprowadziła na rynek europejski ósmą już generację modelu Accord, jeszcze bardziej ekskluzywną, elegancką i dynamiczną. Do najważniejszych jej cech należy również zaliczyć wysoki poziom bezpieczeństwa, doskonałe właściwości jezdne oraz dbałość o środowisko naturalne, dzięki gamie silników spełniających normy emisji spalin Euro 5.