...i momencie obrotowym wynoszącym 350 Nm. Jednak przydomek Type-S nie znalazł się w nazwie modelu wyłącznie dla ozdoby. Inżynierowie Hondy zmodyfikowali nieco turbosprężarkę i głowicę silnika oraz zmienili intercooler na większy, co poskutkowało wzrostem mocy do 180 KM przy 4000 obr./min i przyrostem momentu obrotowego do 380 Nm przy 2000 obr./min.
Żeby jednak auto nie pozostało niezauważone, oprócz oznaczenia Type-S na tylnej klapie, styliści japońskiej marki opracowali dla nowej wersji Accorda specjalny pakiet stylistyczny. Przedni zderzak ze spoilerem nieco obniżono, a jego wloty powietrza powiększono (m.in. ze względu na większy intercooler). Zastosowano także nowe, przezroczyste klosze kierunkowskazów, a atrapę chłodnicy wykończono "przydymionym" chromem. Na progach auta pojawiły się sportowe nakładki i podobnie jak z przodu, przemodelowano i obniżono nieco tylny zderzak. Dodatkowo, wyłącznie dla Type-S przygotowano dwa nowe kolory nadwozia - Premium White Pearl oraz Basque Red. Przysłowiową "kropką nad i" są nowe, 18-calowe felgi aluminiowe, które jeszcze bardziej podkreślają sportowy charakter samochodu.
Wersja Type-S dostępna będzie zarówno w nadwoziu sedan jak i kombi (Tourer). Z kolei, jak poczynione zmiany w silniku wpłynęły na osiągi auta i jego zużycie paliwa oraz emisję spalin, dowiemy się po zakończeniu procedury homologacyjnej nowej wersji Accorda.