- sondaż, którego wyniki dają obraz popularności danego produktu w jego kategorii. Tytuł nadany modelowi CR-V przez organizatora konkursu, w rzeczywistości przyznany został przez polskich konsumentów. Jest on potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o SUV-ie marki Honda oraz formą jego zbiorowej rekomendacji.
W tegorocznej edycji konkursu brane były pod uwagę dwie główne składowe: ogólnopolskie badania ankietowe oraz głosowanie czytelników Rzeczy o Biznesie, dodatku w Rzeczpospolitej. Ankietę przeprowadziła Grupa Media Partner, wydawca m.in. Rzeczy o Biznesie, w największych miastach w Polsce. Pytania zadawane były zarówno podczas bezpośrednich rozmów z klientami, jak i wywiadów telefonicznych, przy czym badanie powtarzano raz w miesiącu, przez pół roku. Oceniana była przede wszystkim znajomość produktu, jakość, innowacyjność, przywiązanie klienta do marki, chęć rekomendacji znajomym oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu.