... wyłącznie jako pięciodrzwiowy hatchback reprezentujący segment C. W europejskich salonach sprzedaży pojawi się na początku 2012.
Przedstawiciele japońskiego teamu zajmującego się rozwojem modeli współpracowali ściśle z europejskimi kolegami i specjalistami zewnętrznymi, by poprawić jakość jazdy w nowej Hondzie Civic przy zachowaniu sportowego charakteru typowego dla aktualnej generacji. Chodziło głównie o dostosowanie Civica do charakterystyki nawierzchni drogowych w Europie. Drogi na naszym kontynencie należą bowiem do najbardziej zróżnicowanych na świecie i całkiem normalne jest, że kierowca w codziennych podróżach korzysta zarówno z nowoczesnych autostrad, jak i podmiejskich uliczek o kiepskiej jakości.
Nowy Civic nadal może pochwalić się największą przestrzenią w kabinie w segmencie C dzięki tylnemu zawieszeniu z belką skrętną, przy czym w nowej odsłonie belka skrętna jest grubsza, a średnicę stabilizatora zwiększono.