...i skupia się na optymalizacji wnętrza nowego Civica. Inżynierzy Hondy zapewniają, że jazda w kabinie Civica będzie czystym relaksem.
Pojazd przeszedł szereg specjalnych testów, by jeszcze lepiej dostosować do europejskich warunków drogowych. Zespół korzystał z komory bezechowej w centrum badań i rozwoju Hondy w Swindon w Wielkiej Brytanii. Jednym z rezultatów tych badań była modyfikacja designu i konstrukcji podsufitki i sposobu, w jaki oddziałuje na nadwozie.
W skład teamu inżynierów Hondy wchodziło także kilku specjalistów z doświadczeniem z Formuły 1, którzy przyczynili się do poprawienia charakterystyki aerodynamicznej pojazdu, redukcji zużycia paliwa i wyjątkowego wyciszenia wnętrza kabiny wykorzystując wyniki testów w tunelu aerodynamicznym.
Civic będzie oferowany w Europie wyłącznie jako 5-drzwiowy hatchback z segmentu C, a w salonach sprzedaży pojawi się na początku przyszłego roku.