...jak Toyota zaprezentowała produkcyjną wersję GT86. Na tym jednak kończą się dobre wiadomości – silnik CR-Z iCF nie będzie generować mocy 200, czy 197 KM, jak przypuszczano dotychczas, lecz tylko 175 koni mechanicznych (standardowo to 120 KM).
Nie są to jednak jeszcze dane ostateczne, więc jest cień nadziei, że Honda powróci do poprzednich planów.
Jednostka napędowa ma odznaczać się maksymalnym momentem obrotowym 214 Nm. Mówimy tu cały czas o 1,5-litrowym, turbodoładowanym silniku spalinowym. CR-Z w wersji Mugen oczywiście będzie nadal korzystać z napędu hybrydowego, czyli będzie mieć również ten sam silnik elektrycznym, co wersja bazowa. Honda CR-Z iCF ma rozpędzać się z miejsca do 100 km/h w 6,1 sekundy.
Honda CR-Z w wersji Mugen będzie posiadać specjalny „body kit” wyróżniający ją wizualnie spośród innych CR-Z-tów. Klienci będą mogli także nabyć opcjonalne dodatki, w postaci paneli nadwoziowych z włókna węglowego, sztywniejszego zawieszenia, specjalnych felg i wzmocnionego układu hamulcowego.