silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "jak na 137 km i takie gabaryty autko spisuje sie swietnie w miescie jak i na trasie . mrucząca i elastyczna jednostka daje prowadzacemu ogromną frajdę z jazdy" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "idealnie zestopniowana i precyzyjna skrzynia pozwala na płynna sportowa jazde" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "układ jezdny jest niewątpliwie najwiekszym w atutów preludy 3 gen" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "dobry ale przydałyby sie wieksze tarcze" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "duza szyba pozwala na bardzo dobre rozpoznanie na grodze
" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "jak na czasy produkcji samochodu nie ma sie do czego przyczepic" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "wszystko na swoim miejscu tak jak powinno byc" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "grzeje i chłodzi :)" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "dla kierowcy i pasazera obok miejsca az na zbyt , z tyłu niestety miejsce zostało na płaszcz i torbę" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "to sportowe autko wiec trzeba liczyc sie z tym ze najcichsze nie jest ale ma to swój urok ;)" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "zalezy od ciezaru nogi ale jak na te osiagi to nie pije zbyt wiele w 10,5 litra spokojnie sie miescimy nie jezdzac wcale emerycko" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "dbac o plyny i filtry a napewno bedzie wdziecznie służyć" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za ta cene nie znajdziemy zadnego samochody z taka prezencją i sportowymi osiagami" |
|