...w warszawskim dealerstwie Ford OMC Motors, które – podobnie jak Centrum Infiniti Warszawa – należy do Grupy PGD.
Można zatem mówić o powrocie do zawodowych korzeni. Doświadczenie z zarządzania dealerami oraz budowaniem standardów obsługi zdobywał w DaimlerChrysler Automotive Polska (obecnie Daimler Polska) gdzie przez blisko 3 lata pełnił funkcję Area Aftersales Managera. Następnie przez prawie 6 lat związany był z BMW Polska gdzie przez ostanie trzy lata zajmował stanowisko Area Sales Managera i był odpowiedzialny między innymi za organizację sieci sprzedaży samochodów marek BMW i MINI oraz za realizację 60% sprzedaży BMW na rynku polskim.
Z wykształcenia jest technikiem samochodowym i magistrem ekonomii ze specjalnością administracja gospodarcza. Ma 36 lat, a jego wielką pozazawodową pasją są akwarystyka morska oraz Formuła 1.
Menadżer Generalny Centrum Infiniti Warszawa za najważniejsze zadanie uważa obecnie zbudowanie zespołu Ambasadorów Marki Infiniti. Tak jak wyjątkowe są samochody oraz salony Infiniti, tak i wymagania stawiane Ambasadorom Marki są szczególne – przyznaje Grzegorz Szczypior – Wynikają one z filozofii Infiniti, której wyróżnikiem jest stała spersonalizowana opieka nad każdym z klientów. Dzięki temu niespotykanemu dotychczas w Europie podejściu, właściciel auta ma doświadczać pełni posiadania samochodu Infiniti. Ambasadorowie Marki Infiniti mają być partnerami klientów w całym okresie użytkowania samochodu oraz opieki posprzedażnej. Wymaga to od kandydatów na te stanowiska nie tylko rozległej wiedzy zawodowej, ale także najwyższego poziomu empatii. Problemy z pozyskaniem najlepszych pracowników są powszechnie znane, Grzegorz Szczypior jest jednak przekonany, że marka Infiniti oraz jej filozofia działania będą mocnymi argumentami w rozmowach z kandydatami