Infiniti M pojawiło się na rynku wraz z początkiem lat 90-tych. Produkowane wówczas przez krótki okres GT coupe oznaczone symbolem M30 było przeznaczone wyłącznie na rynek amerykański i nie jest liczone jako początkowa generacja serii M, ponieważ nie było w żaden sposób powiązane z późniejszymi sedanami tej serii.
M30 Coupe (1990-1992)
Bazujące na modelu Nissan Leopard coupe zostało w 1990 roku luksusowo doposażone i wypuszczone na rynek wraz z Infiniti Q45, które w tym czasie pełniło w ofercie producenta rolę luksusowej limuzyny. Wyposażone w 3 litrowy silnik benzynowy SOHC V6 auto - ten sam który wcześniej pojawił się w modelach Nissan Maxima i 300ZX - posiadało jednak tylko moc rzędu 168KM co w stosunku do masy pojazdu (1540kg) stanowiło spory minus tej konstrukcji.
Jak na model o zacięciu sportowym również w przypadku skrzyni biegów Infiniti się nie popisało, dając, a właściwie nie dając nabywcom wyboru i ładując do swojego coupe 4-stopniową skrzynię automatyczną pogrzebało praktycznie możliwość sukcesu tego auta. Infiniti M30 Coupe produkowane było tylko przez 3 lata (od 1991 również jako cabrio) i zostało zastąpione w ofercie przez model J30 czyli... sedana klasy średniej. Koncepcja coupe/cabrio była kontynuowana dopiero w latach późniejszych jako Infiniti G.
I generacja - M45 (2003-2004)
Infiniti M45 pojawiło się na rynku w 2003 roku jako ekskluzywna odmiana modelu Nissan Gloria. Specyfikacja była w zasadzie identyczna z japońskim odpowiednikiem ale auto odróżniało się zastosowanym silnikiem. Zamiast wysłużonej V6-ki Infiniti M45 otrzymało 4,5 litrową jednostkę V8 oddającą moc rzędu 340KM, tę samą której użyto w przypadku flagowej limuzyny Q45 a całość uzupełniała 5-stopniowa skrzynia automatyczna. Sprzedaż jednak szła słabo, ponieważ w tym samym czasie Lexus zaprezentował przyszłą, 3 generację swojej serii GS co obnażyło natychmiast fakt, że model M45 jest stylistycznie zacofany przynajmniej o kilka lat. Infiniti musiało więc zacząć się spieszyć.
II generacja - M35/M45 (2005-2010)
Druga generacja serii M to kompletnie przeprojektowany samochód znany również jako Nissan Fuga, który zadebiutował w 2004 roku. Stanowił bezpośrednią konkurencję dla pojazdów BMW Serii 5 czy Klasy E Mercedesa, a był przede wszystkim odpowiedzią Infiniti na Lexusa GS III generacji.
Oparte o zmodyfikowaną płytę podłogową FM Infiniti zastosowało w tej generacji nowoczesne silniki z serii VQ. Model M35 otrzymał 3,5 litrowy silnik V6 o mocy 280KM natomiast 4,5 litrowa V8-ka pracowała pełną mocą (335KM) pod maską Infiniti M45. Oba modele wyposażono w 5-stopniową przekładnię automatyczną. Tym razem Infiniti odniosło pełen sukces. W 2006 roku zaprzestano importu modelu Q45 z Japonii a M45 uczyniono flagowym modelem producenta na rynek USA. W tym samym czasie „słabsza” M35-ka była wg konsumentów najlepszą propozycją w kategorii samochodów luksusowych.
Na przełomie 2008/2009 Infiniti odświeżyło nieco przód i tył auta. Pojawiły się też nowe silniki, 7-stopniowa skrzynia biegów oraz wersje oznaczone symbolem S.
III generacja - M30d/M35hybrid/M37/M56 (2010-)
Infiniti trzeciej generacji pokazano mediom podczas LA Auto Show pod koniec 2009 roku a sam debiut miał miejsce w marcu 2010 roku w Genewie. Tym razem inspiracją podczas projektowania był koncepcyjny Infiniti Essence. Tak jak w przypadku innych modeli Infiniti oznaczenia modelowe odnoszą się bezpośrednio do zastosowanych w nich silników i tak w modelu M56 przeznaczonym tylko na rynek USA zastosowano 32-zaworowy silnikV8 o pojemności 5,6 litra i mocy 420KM, model M37 otrzymał 24-zaworową jednostkę V6 o pojemności 3,7 litra i mocy 330KM a pierwszy w serii M diesel twin turbo zastosowany w modelu M30d to 3 litrowa V6-ka o mocy 240KM. W tej wersji auto jest dostępne tylko na rynku europejskim.
Hybrydowe Infiniti M35, które na rynku japońskim funkcjonuje jako Nissan Fuga Hybrid wyposażone zostało w 3,5 litrowy silnik V6 o mocy 303KM oraz silnik elektryczny o mocy 68KM oraz rozwiązania zaczerpnięte z koncepcyjnego Infiniti Essence.