...kamerę cofania, system nagłośnienieniowy z twardym dyskiem (HDD) oraz nowy przełącznik trybu jazdy Infiniti, który dopasowuje kluczowe parametry jezdne do ustawień jazdy sportowej, normalnej, po śniegu i ekologicznej.
M37 GT kładzie nacisk na luksus. Jego elementy to delikatna skóra typu semi anilina, podgrzewane i wentylowane przednie fotele oraz wykończenie drewnem jesionowym powlekanym proszkowanym srebrem.
M37 S to wersja sportowa, z systemem czterech kół skrętnych (4WAS - 4-Wheel Active Steering), sportowym zawieszeniem, sportowymi fotelami (również podgrzewanymi i wentylowanymi), łopatkami zmiany biegów przy kierownicy i 20-calowymi felgami aluminiowymi.
Wersje Premium, zarówno GT, jak i S, zawierają wszystkie dostępne elementy wyposażenia, w tym w pakiet „Dynamiczna Tarcza Bezpieczeństwa”, klimatyzację „Leśne powietrze” (Forest Air), 16-głośnikowy system nagłośnieniowy Bose® sound system oraz częstokroć chwaloną platformę informacji i rozrywki Infiniti – Connectiviti+, w której skład wchodzi nawigacja satelitarna i twardy dysk o pojemności 30 GB.
M37 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 6,2 sekundy. Maksymalna prędkość została elektronicznie ograniczona do 250 km/h. Zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 10,2 l/100 km, zaś emisja CO2 to 235 g/km.
M37 już można zamawiać w polskich salonach. Początek sprzedaży modelu z silnikiem Diesla - M30d zaplanowany jest na październik, zaś modelu hybrydowego - na wiosnę roku 2011.