Multimedialne salony Infinity

Multimedialne salony Infinity01.07.2009
Infinity to luksusowa marka samochodów japońskiej firmy Nissan Motor Co.Ltd. Sprzedaż Infinity oficjalnie wystartowała w listopadzie 1989 roku w Ameryce Północnej i rozpoczęła swoją międzynarodową ekspansję.

Aktualnie globalna sieć sprzedaży obejmuje 230 dealerów w 15 krajach. W 2008 roku podczas genewskich targów motoryzacyjnych, Prezydent Nissan Motor Company, Pan Carlos Ghosn ogłosił plany rozwoju sieci sprzedaży w Europie, która w ciągu dwóch lat miała objął 21 krajów, w tym Polskę.

Multimedialne salony Infinity 1 Kluczem do światowego sukcesu marki Infinity było i jest dostarczanie nie tylko najwyższej jakości samochodów, ale również dostarczanie klientom najwyższej jakości wrażeń z wizyt w salonach. Architektura budynków, wystrój wnętrza oraz rodzaj zastosowanych materiałów stanowią integralne elementy tej strategii.

Koncepcja rozwiązań multimedialnych jest również jednym z kluczowych elementów tej koncepcji. Infinity wybrało rozwiązanie SCALA jako core system wszystkich multimedialnych rozwiązań w salonach dealerskich.

Trzy strefy multimedialne
Trzy różne strefy multimedialne zostały zidentyfikowane przez Infinity. Każdy salon dealerski ma tę samą multimedialną koncepcję i architekturę, dostosowaną rozmiarem do wielkości poszczególnych budynków.

Konfigurator samochodu
Rozwiązanie składa się z 57” ekranu LCD umiejscowionego w centralnej części jednostki oraz 24” ekranu dotykowego służącego do nawigacji. System umożliwia zapoznanie się z opcjami poszczególnych modeli oraz przeprowadzenie indywidualnej konfiguracji, której efekt możemy oglądnąć na 57” centralnym ekranie. Każdy salon wyposażony będzie w co najmniej jedną jednostkę tego typu.

Multimedialne salony Infinity 2 Cichy sprzedawca
Cichy sprzedawca, to wolnostojący display wyposażony w 20” ekran, postawiony przy każdym samochodzie prezentowanym w salonie i wyświetlający indywidualny kontent dotyczący danego modelu. W warszawskim salonie Infinity zainstalowanych zostało 6 urządzeń tego typu.

Telewizja
W części w której przebywają goście serwisu zlokalizowano 42 “ telewizor LCD wyświetlający tradycyjny kanały telewizyjne. Oczywiście przekaz jest wsparty dźwiękiem. System digital signage SCALA umożliwia centralne, zdalne zarządzanie treściami wyświetlanymi na wszystkich ekranach. Daje to możliwość pełnej, zdalnej kontroli nad działaniami merchandisingowymi prowadzonymi we wszystkich salonach w poszczególnych krajach. Wymiana emitowanej treści odbywa się w czasie rzeczywistym.

Źródło: DDS Poland