...nowe możliwości dotarcia do klientów. Marka może dotrzeć do licznej i atrakcyjnej grupy klientów poprzez nowy Windows Theme Experiences i galerię tematyczną - Windows 7 Desktop Theme Gallery. Użytkownicy Windows 7 będą mogli spersonalizować pulpit swojego komputera motywami Infiniti, nadając mu wyjątkowy wygląd.
Wyniki niezależnych badań potwierdzają, że personalizacji swojego komputera dokonuje aż do 50 procent właścicieli, a wielu użytkowników nieustannie poszukuje nowych sposobów nadania swojemu komputerowi świeżego, odmiennego stylu.
Tapety, slajdy i wygaszacze ekranów ispirowane marką Infiniti będą dostępne w specjalnym pakiecie tematycznym - Infiniti Theme Pack, który użytkownicy Windows 7 będą mogli pobrać z galerii tematycznej - Windows 7 Desktop Theme Gallery http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=109286
Związek z Microsoftem jest dla Infiniti oczywisty. Marka postrzega bowiem technologię jako zasadniczy element pojęcia „nowoczesnego luksusu”, odnoszącego się właśnie do jej samochodów. Wyposażenie Infiniti, takie jak Connectiviti – jeden z najlepiej wyposażonych multimedialnych systemów high-tech w świecie motoryzacyjnym – zdobywa fanów na całym świecie, dzięki swojej rewelacyjnej łatwości obsługi.
Również personalizacja w naturalny sposób pasuje do firmy, która przywiązuje szczególną wagę do jednostki i jej indywidualnych preferencji. Przypomnijmy, że indywidualne podejście w obsłudze klienta zwane Doświadczaniem Pełni Posiadania (Total Ownership Experience) zdobyło wiele nagród. Teraz osoby, które cenią sobie odrębność, mogą zaczynać swoje doświadczanie Infiniti już w momencie porannego logowania do komputera.
22. października Windows 7 wszedł do sprzedaży w ponad 45 tysiącach tradycyjnych i internetowych sklepach na całym świecie. Aktualnie dostępny jest w 14 językach: angielskim, hiszpańskim, japońskim, niemieckim, francuskim, włoskim, niderlandzkim, rosyjskim, polskim, brazylijskim portugalskim, koreańskim oraz w chińskim uproszczonym, chińskim tradycyjnym i chińskim z Hongkongu. 31. października pojawią się w sprzedaży kolejne wersje językowe: turecka, czeska, portugalska, węgierska, szwedzka, duńska, norweska, fińska, grecka, ukraińska, arabska, rumuńska, litewska, bułgarska, estońska, słoweńska, hebrajska, tajska, chorwacka, serbska w alfabecie łacińskim oraz łotewska. Gama luksusowych sedanów, coupe, kabrioletów i crossoverów klasy performance jest obecnie sprzedawana w 35 państwach świata.